ביטוח בשנת 2019 הרפורמה מתחזקת


ביטוח 2019 הרפורמה מתחזקת

המון ישראלים הצטרפו למהפכת ההוזלות בעולם הביטוח.

גם אתם בתווך הגיל שבין 26-65 – זה הזמן שלכם לבדוק על מי ומה אתם משלמים.


נפגשנו הבוקר עם "סוכנת הביטוח" ליטל וויס מסוכנות KAL ביטוח  כדי להבין – " על מה כל רעש"


היי ליטל בוקר טוב לנו הישראלים ? שנה נוספת, מה ההתרגשות הגדולה?

את האמת זה בוקר נהדר, תיראה הרפורמה לא התחילה מהיום ותמשיך גם אחרי מחר.

אבל ויש אבל גדול, רוב הלקוחות שמתקשרים למשרד, או מגיעים אלי לפגישה לא באמת מצליחים להבין על מה מדובר, ולכן אנחנו נפגשים לדבר על זה ...


אז היום את תגלי לנו את הסוד הכמוס? 

לא סוד כמוס, צריך פשוט לשאול ולנסות להבין!


אז אני אתן לכם את עיקרי הרפורמה :

הרפורמה בביטוח בריאות מביאה למעשה שני חידושים עיקריים שרלוונטיים לכלל הלקוחות. 

הראשון הוא פוליסה אחידה לניתוחים בישראל.

שאינם מכוסים במסגרת סל הבריאות הממלכתי, תחליפי ניתוח ועד 3 התייעצויות רפואיות בשנה.

הפוליסה האחידה מאפשרת לצרכני הביטוח לבצע השוואת מחירים על בסיס מובן וברור. 

חברות הביטוח יכולות להוסיף כיסויים נוספים בנפרד מהפוליסה האחידה.


החידוש השני הוא הגבלת כל פוליסות הבריאות לתקופה של שנתיים בלבד.

חברות הביטוח יוכלו לשנות את תנאי הפוליסה אחת לשנתיים וגם לשנות את המחיר. אם השינוי במחיר לא יעלה על 10 ש”ח בחודש (120 ש”ח בשנה) או עד 20% מהמחיר הקיים, ניתן יהיה לחדש את הפוליסה ללא קבלת אישור הלקוח.



למי שיש פוליסת ביטוח בריאות שנרכשה לפני הרפורמה, יוכל להחליט אם להמשיך את הפוליסה הקיימת או לעבור לפוליסות החדשות.

רבבות ישראלים בגילאים 25-65 מנצלים את הרפורמה להוזלת ביטוח הבריאות וכאן אני שואלת איפה אתם ?

אני קוראת בצורה הכי ישרה לתושבים, זה הזמן שלכם לדאוג באמת לבני ביתכם ולקחת את עתיד המשפחה בידיים, לא בדקתם עדין- זה הרגע !



אז ליטל שאלה על הפיל הוורוד בחדר , למה לקוחות במספר לא קטן- לא בוטחים בכם, בעולם הביטוח?

תראה אני יודעת על עצמי ועל משרד שלי, לא סתם קראנו לעצמנו קאל, המשמעות היא


"קואליציה אנושית לחיים"


אנו מאמינים ביושרה מלאה מול הלקוחות ומבינים שביטוח זה לא עוד דבר שולי בחיינו.

הלקוחות שלנו - מפקידים בידנו את עתידם ובמקרים מסוימים, את עתיד הנפש והמשפחה.

ההבנה הטבעית שלנו והבסיס זה - יסודיות.

-להכיר את הלקוח בשם ,זה לא סלוגן זה מציאות.

לדעת מה הוא צריך ומתי? מתי היום הולדת שלו?  ומתי הוא צריך שנהייה לידו ולציידו?


את מערך האנשים בצוות בנינו בצורה כזו שכולם שמים יד אחת למול הלקוחות

- מאנשי המכירה והשירות, לעורך הדין ולמחלקת תביעות.



"הלקוח הוא המבקר החשוב ביותר בחצר שלנו. הוא לא תלוי בנו, אנחנו תלויים בו. הוא לא הפרעה בעבודה שלנו, הוא המטרה שלה. הוא לא זר בינינו, הוא חלק מאתנו. אנחנו לא "עושים לו טובה" בהיותנו נותנים לו שירות, הוא עושה לנו טובה בכך שהוא

נותן לנו הזדמנות לעשות זאת".

"מהטמה גנדי"


אנחנו כאן לרגעים היפים ולרגעים הנוספים.

תודה רבה ליטל על פגישה מהממת , אז איפה אני בודק את הביטוח שלי ?

הכי מהיר וישיר זה איתי בטלפון שמספרו 0737062722 -  

או   להשארת פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.